8/22/2015

today i got a million, tomorrow, i don't know

läksäri1läksärit3 läksärit2
tänään jälkeen pienen mut aivan ihanan reunionbrunssin mun malesiavaihtokavereiden hetan ja alisan kanssa vietettiin mun pienimuotosia läksiäisiä. äiti oli kattanu ihanasti pöydän ja laittanut popparit mun puolesta, etten polta taloa (hyvä kun oon muuttamassa käytännössä yksin asumaan toiselle puolelle maailmaa, mutta äiti ei uskalla jättää mua yksin mikron kanssa), ja olin jopa saanu aikaseks siivota mun huoneen. melkeen ihanaa 20 ystävää pääs paikalle, random musavideot pyöri taustalla, sain yllättäen ihania lahjoja, napsittiin herkkuja, kirjotettiin pikkukirjeitä mulle ja vilmalle, jutskattiin, tanssittiin, maisteltiin mun tekemää pina coladaa, käytiin läpi varmaan seittemän esittelykierrosta ja lopulta sitten itkin ja nauroin ihan hysteerisesti, kun kamut alko valuu ulos ovesta. jotenkin tuli ihan puuntakaa se, että pitäis sanoo moikat, ja vaikka reissu saattaakin kestää vaan sen pari kuukautta voi pahimmillaan jälleennäkeminen esim even kanssa venyy vaihdon takia yli puoleentoista vuoteen. siinä sitten nyyhkin kaikkia halatessa ja kelasin vaan, miten ihania ihmisiä mulla on mun elämässä - oli aivan ihana päivä. 

nyt oon vikaa yötä vaarilla, kotona mun huoneessa kököttää yhä tyhjä matkalaukku, ja mun tunteet vaihtelee ihan hullusta innostuksesta pieneen kauhuun. ihanaa lähtee vilman kanssa, eiköhän me yhessä selvitä mistä tahansa! jopa melkeen 30h matkustamisesta, se on kyllä yks osuus mitä en taas odota sit yhtään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti