8/18/2015

amsterdam aesthetics

tuntuu, että tästä reissusta on enemmän kuin pieni ikuisuus. aikainen herätys, kaikkien samankokoset söpöt matkalaukut, lentokone ja laskeutuminen. se, kun ei löydetty junaa, ja ravattiin jatkuvasti starbucksissa ja evestä tuli eva ja meistä virallisesti brittikardashianit. ihan kanaaliajelu, ilmaisen (meitä varten ihan varmana laimennetun) viinin tilaaminen ilman papereita, niin kauniit valot ja bagels and beans. kännykkähetket ja tulviva suihku hotellilla, smullerssin herkkuranskalaiset. keikka, jossa eka taisteltiin toukenssejen kanssa ja lopulta kiljuttiin onnesta kaikkien biisien kaikki sanat. metroseikkailut, shoppailut ja kiukun välttely hankalimpinakin hetkinä. oli vaan niin ihanaa.

tää kesä on ollu tavallaan varmaan mun elämän pisin kesä. tavallaan tää on menny ihan älyttömän nopeesti, mutta silti kesän alusta tähän pisteeseen tuntuu menneen ihan älyttömästi aikaa. niin kliseiseltä kun kuulostaakin, niin musta tuntuu, että oon kasvanut hirveesti tän kesän aikana! en sit tiiä onko se ollut tää matkajärjestely, eka kunnon kesäduuni, jossa oon melkein kolme kuukautta tienannut (enää 3 vuoroo jäljellä!) vai sit vaan tää vuosi ylipäätään, mut tuntuu, että etenkin mun arvot ja ajatukset on muuttuneet, ja se on varmaan vaan ihan hyvä. alle viikon päästä, ens viikon maanantaina ollaan jo koneessa vilman kanssa matkalla kauas tuntemattomaan, ja mun innostunut höpöttely ja kevytmielinen suunnittelu on vaihtunut semmoseks hiljasemmaks ja suorituskeskeisemmäks suhtautumiseks tulevaan seikkailuun. on pitänyt ilmottaa suurlähetystöön ja kelalle, hoitaa vikoja vakuutusjuttuja ja lääkärikäyntejä ja pohtia semmosia juttuja kuin uusia puhelinliittymiä, tilitodistuksia ja viimeisten säästöjen talletteluja. oon silti älyttömän innoissani, oikeestaan enemmän kun koskaan, mutta jotenkin se, että oon todella lähössä ja vielä näin pian vetää vaan hiljaseks! ei aavistustakaan, mitä tää tuleva vuosi tuo tullessaan, ja se on tavallaan ihanaa mut vähän pelottavaakin. tulee tästä aussiosuudesta sit kuukauden reissu tai melkeen vuoden pitunen matka oon varma, että tuun takas monta hullua kokemusta rikkaampana!! nyt vaan jännääjännääjännäää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti