5/19/2015

be the one to guide me, but never hold me down

ribs3 ribs6 ribs1 ribs11 ribs8 ribs2 ribs5 ribs7 ribs4
joskus musta tuntuu, että oon ihminen joka käy 100% aurinkoenergialla. mulle ei tuu yhtään samalla lailla nälkä tai väsy kuin talvella, kun vaan saan viettää aikaa auringon alla. melkeen koko yön valvominen kavereiden kanssa ei tuo enää niin pahaa väsymystä seuraavana päivänä, ja nyt oon paria poikkeusta lukuunottamatta heränny joka aamu auringonpaisteeseen.

eilen sain tietää, että oon nyt virallisesti ylioppilas! lopullisiin papereihin jäi syksyn enkun E, kauhua herättäneestä matikasta M, äikän E ja syksyn M-terveystieto, jonka sain nyt keväällä korotettua laudaturiksi!!! kirjaimellisesti kiljuin ilosta mun huoneessa, koska pitkään mietin, että oliko koko uusinnassa mitään järkeä. muutenkin oon ihan sairaan ilonen näistä tuloksista! nyt lähestyykin ylioppilasjuhlat (mekkoa ei vieläkään oo löytynyt, kengistä puhumattakaan), ja pian kodin, vaarilan ja keskustan välillä poukkoilun lisäksi tulee mun arkeen työt mäkkärissä - täältä tullaan rasvan ja kaivattu asiakaspalvelukokemus!! oon kyllä tostakin työstä tosi innoissani, tässä on muutama kuukausi töitä haettu ja enemmän kuin kerran panikoitu, ettei tulosta tunnu tulevan mut nyt kaikki tosiaan hyvin. mulla on alkanut hiljalleen jännä syksykin selkeytymään ja tuntuu, että alkaa löytyä kaivattua rytmiä tähän elämään tavoitteineen, töineen ja suunnitelmineen. 32 yötä amsterdamiin ja taylor swiftin keikkaan huikeen porukan kanssa, ulkona alkaa jo lämmetä, jaffan suvivirsimainos tulee telkkarista ja kaikki on hyvin. :----)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti