10/19/2014

we're dancing around the kitchen in the refrigerator light

havahduin ennen koulunalkua siihen, että tää on oikeasti mun vika lukiovuosi ikinä ja samalla vika vuosi mun ennaltasuunniteltua opiskelusuunnitelmaa minkä mukaan oon nyt nää viimeset 12 vuotta mennyt. mulla ei oo hajuakaan siitä, miten jatkan mahdollinen yolakki päässäni eteenpäin ja tänä vuonna vähemmän intoo kuin koskaan sitä edes kelata, joten oon ekaa kertaa elämässäni elänyt ihan oikeesti kunnolla hetkessä ja todellakin nauttinut siitä. hassuu miten ajantaju katoo kokonaan ja yhtäkkii huomaa kuinka kuukaudet tuntuu viikoilta ja viikot lähinnä tunneilta ja niin paljon tapahtunut mutta silti kaikki on vielä toistaseksi ihanasti ennallaan. koulussa on ollut kirjotusten jälkeen välillä oikeesti kivaakin ja vaikka muakin hitaammin heräilevä aurinko on tuonu omia haasteitaan oon päässy joka aamu enemmän tai vähemmän kiitettävästi hereille. lisää voimaa arkeen toi tää ihana syysloma, jonka vietin lukiokamujen kaa saunamökissä slenderia pelaten ja jäätelöä ahmien, vaarilla supernaturalia ja new girlia kattoen, tyttöjen kanssa raxissa kuulumisia vaihdellen ja valokarnevaaleissa hyvän seuran kanssa palellen, ja pääsimpähän ekaa kertaa even uuteen kotiin, joka oli hirmu kiva ja tuntu tutulta (osattiin vilman kanssa käydä jääkaapilla heti ihan omatoimisesti) vaikka koinkin pientä huomaista kun yläkerta ja alakerta oli vaihtanut paikkaa. huomenna uus kouluviikko ja mun ihan lempparijutut eli halloween ja joulu lähestyy joten eiköhän vaan niitä odotellessa nyt oo aika mennä jo nukkumaan. öitäpöitä

2 kommenttia: