5/16/2014

ohana means family

family3 familyyy1 family4
eilen mun äidin äiti eli malesianmummi tuli meille esittelemään sen matkakuvia ja syömään äitienpäiväkakkua ja sushia. popsittiin siinä aaron, äidin ja mummin kanssa niitä puikoin ja lusikoin ja puhuttiin matkustamisesta ja naurettiin ja kauhisteltiin, kun malesianmummi kerto juttuja sen reissusta ja semmosesta ikivanhasta puolitutusta naisesta, jonka luona se oli yöpynyt (ja joka oli varastanut tarjoilijoiden tipit, vaatinut pesemään ikkunoita ja tiuskinut torimyyjille, jotka oli kaikki kammoksunut sitä) ja pakkoa sanoa, että kyllähän kun jo yli 70v mun mummi kuitenkin on niin on se ihan älyttömän energinen, sopeutuva ja vähintään yhtä seikkailunhaluinen kun äiti ja minäkin. ei oo vaikea uskoa, että ollaan kaikki kolme blondia eksoottisen ruuan ja matkustuksen rakastajaa toisillemme sukua, hehe.

eilen mulla oli mun elämäni toinen leikkaus, ja se oli kyllä aika inhottava kokemus mut selvisin ihan kunnialla koko jutusta! heräämössä vaadin jatkuvasti lisää vettä ja mehua ja olin älyttömän helpottunut, ettei tuntunut juuri mitään kipuja tai edes huonoa oloa, vaikka pyörrittikin ihan kiitettävästi. kun päästiin kotiin asti niin mun isi joutu kohtaamaan fyysisesti varsin vaativan haasteen eli kantamaan mut 14 ulkoporrasta ylös, mutta sekin onneks selvisi kunnialla, mitä tänään on ehkä vähän lihakset kipeinä. nyt istun kotona äidin kanssa pretty little liarsin äärellä, seittemän jakson jälkeen en olla vieläkään kyllästytty, mutta eiköhän sekin iske sitten jossain vaihessa tajuntaan, että joudun tän parin kilon kipsin kanssa pöyrimään vielä ainakin puolitoistavikkoa lähinnä just kotona, kunnes saan vaihtaa kevyempään. onneks on täällä perhe ja ihanat kaverit puhelimen päässä, muuten tuntisin oloni kyllä ihan älyttömän yksinäiseks. :D

1 kommentti:

  1. Mä lupaan soitella sulle ja viestitellä niin et kuole tohon tylsyyteen! ♥

    VastaaPoista