5/04/2014

i don't know a perfect person, i only know flawed people who are still worth loving

mä en ole koskaan tavannut täydellistä ihmistä, oon vaan tavannut epätäydellisiä tyyppejä, jotka on ehdottomasti rakastamisen arvoisia. toi on varmaan yks viisaimpia juttuja, mitä john green on ikinä sanonut, ja se on kuitenkin aika mielettömän sanarikas tyyppi.
people1
mun vappulomakaan ei ollut täydellinen, mut se oli ehdottomasti rakastamisen arvoinen. mulla oli ruokaa, ystäviä, auringonlasku, jälleennäkemisiä, pikaisia haleja, pakkasyö teltassa, leffoja, liian vähän nukkumatilaa, ja tosi turvallinen ja hyvä olo. enkä oo pitkään aikaan ollut näin onnellinen. se selittämätön kiiitollisuuden ja väsymyksen sekanen tunne, mitä oon tässä päivien saatossa fiilistellyt on jotain niin hassua ja huojentavaa. tuntuu, kuin kaikki talven huolet, pelot ja ikävät ajatukset ois väistynyt ainakin hetkeks kaiken sen rakkauden ja hyvän tieltä, mitä oon saanut kokea.
people2
nukuin joka yö eri patjalla/sängyllä, menin extemporesti kattomaan kirjavarkaan ja istuin siellä kamujen kanssa  itkien käsi kädessä ylärivillä (koska sinne me kuulutaan, ja niin kuuluu meidän kyyneleetkin), tapasin pitkästä aikaa mun kummeja ja olin niin happyhappy, että mulla on paikka olla siellä ja syödä parhaita leipomuksia ja kattoa leffaa ja olla mun kummiserkkujen kanssa, ne kasvaa niin hyviksi ja pitkiksi ihmisiksi etten voi kun pakahtua ylpeydestä (vaikka eero sanokin mua pikkuemmyksi). mä pöyräilin kattomaan lampaita, poukkoilin luksujen kanssa kaivarissa, ihmettelin marian iphonea kun koitin ottaa sillä kuvia jätemäen huipulta, odottelin epätoivosena yöbussia, yritin olla vähän erossa omasta kännykästä, kävin neljä kertaa kahvilan hienossa vessassa ja vaan olin ja kuuntelin ja puhuin ja fiiilistelin ja yritin saada kii kaikista hyvistä viboista ja varastoida ne jonkun ikävän päivän varalle.
people4
se on ihan käsittämätön tunne, kun istuu pöydän ääressä viiden muun ystävän kanssa edessä takeaway intialaista ja singapore hotwokia. se on jotain niin hassua, kun katsoo niitä ihmisiä, joista jokainen on ihan älyttömän kaunis, hassu ja erilainen. meitä on ihan kaiken ikäisiä, osa yläkoulussa ja osa lukiossa, mut silti ollaan samaa, yhtä suurta ruokaa rakastavaa perhettä. meillä kaikilla on huolet, unelmat, pelot, kokemukset, muistot ja tarinat ja silti istutaan siinä, enemmän tai vähemmän sattuman kautta tutustuneina, superläheisinä tai hyvänpäiväntuttuina kaikki hymyillen.
ja mä oon niin onnellinen, että mä elän just tätä mun elämää, ja pitkästä aikaa koskaan musta tuntuu oikeesti siltä, että kaikki tulevaisuutta myöten tulee järjestymään hyvin päin. ainakin nyt on tosi hyvä olla, enkä mitään menis muuttamaan. 
people3
yrittäkää jooko kaikki jos ei enää tänään niin ainakin huomenna ottaa elämä mahollisimman rennosti, elää pelkälle fiilikselle ja niille pienillekin jutuille, jotka saa teidät hymyilemään arjen tai loman keskellä. oikeesti maailma on niin siisti paikka ja täynnä koettavaa ja nähtävää ja rakastettavaa, ettei ykskään stressin aihe sais peittää tota faktaa teidän mielestä. hyviä viboja kaikille tulevaan kouluviikkoon!

8 kommenttia:

  1. mul on tosi herkkis olo ku katoin ton jonku look up-videon mikä on ny kaikkial ja sit luin tän siihe perää ja oon iha snif :') mutnii tosi liikkis tää ja ihanat kuvat♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se video on kyl täyttä asiaa!! whiih kiitoos :---) ♥

      Poista
  2. ihana teksti ja viel ihanampia kuvia, tollasia pehmeitä :)

    VastaaPoista
  3. Emmy mä olin niin niin NIIN lähellä etten ois itkeny. ♥ Noi sun kuvat on ylisöpöjä ja toi teksti oli jotenkin niin ihanaa ja rohkasevaa ja ugh.. Kuolen oot aivan ihana ja superrakas ja tää postaus oli ihana. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii ihana vilma sinäkin niin rakas!!!♥ :))

      Poista
  4. Ääääää ihania kuvia senki nättimys!! Ihana postaus muutenki! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiitos veeeeruuuu itse vainn!! :-----) ♥

      Poista