4/27/2014

that's the thing about love

kesaa2
pidettiin tyttöjen iltaa perjantaina milman ja charlotten kanssa, mun kahden älyttömän rakkaan ystävän, jotka oli todistamassa mun elämän kirjavinta ja epävarminta vaihetta ja pysynyt siitä huolimatta aina mun tukena ja turvana oli se sitten koulun käytävällä tai whatsapp-ryhmäkeskustelussa. oltiin nähny viimeks kolmistaan monta kuukautta sitten, mut silti oli niin ihana huomata et mikään ei ollu muuttunu. milmalla oli vieläkin maailman laajin tietämys euroviisuista, carri heräs meistä luonnollisesti viimeisimpänä ja mä nukuin vuodesohvan vasemmalla puolella. meil oli vieläkin yhtä tasokkaat jutut, ja kun halejen jälkeen lähdettiin kaikki omille enemmän tai vähemmän jännille teillemme kaikki varsin tietoisina siitä, että nähään ens kerralla kolmistaan pahimmillaan vasta muutaman kuukauden päästä, niin pystyin levollisin fiiliksin olee varma siitä, että tämmönen ystävyys tuskin ihan hetkessä unohtuu - siihen tarttettaan vähän enemmän kun muutamat kuukaudet. (:

2 kommenttia:

  1. sua oottais haaste mun blogissa :)

    http://pinsguu-mystory.blogspot.fi/2014/04/challenge-accepted.html

    VastaaPoista