3/15/2014

wherever you go, go with all your heart


lontoosta on jo kauan, mutta löysin pari kivaa kuvaa kännykästä ja ne teki mut tosi iloseks niin laitoin tommoseks pikkukollaasiksi, josta ehkä välittyy mun ja even silloisia fiiliksiä. kyseessä oli tavallaan vähän hassu matka, koska alkujärjestelys mikään ei tuntunut menevän niinkun piti, eikä meillä ollut oikeestaan yhtään mitään muita suunnitelmia kuin viime syksynä spontaanisti ostetut keikkaliput mut lopulta reissu olikin onneksi ihanan rento, muksu ja muutenkin tosi onnistunut! meidän seikkailuihin sisälty paljon hyvää aasialaista ruokaa, ostoksia (urban outfitters ja forever 21 mun ikuiset lempparit), hipsteröilyä, hämmentäviä metrovaihtoja, salaattia ja sen syömättömyyttä, vilkkuvia juttuja, sadetta ja aurinkoa, musikaali (vaikka vähän väsyttikin) ja taylor swiftin keikka, joka siitä huolimatta, että mun musamaku on alakouluajoista aika reippaasti muuttunutkin oli kyllä aivan uskomattoman ihana kokemus (ei vaan sanat riitä kuvaamaan sitä fiilistä, mikä 02-areenalla vallitsi wuhuu). muutenkin lontoo on kyllä ihanan hassu kaupunki.

tykästyin kanssa ihan kamalan paljon tohon mun otsikkoon, jonka löysin tosi innovatiivisena ihmisenä googlesta. mulla on ollut tän vuoden aikana mielessä paljon kaikenlaiset elämänfilosofiat ja fiilistelytavat, koska välillä tuntuu, että ajatus katoo ihan kokonaan ja kaikki on vaan sellaista outoa sekavaa sotkua, enkä saa kunnolla hetkestä kiinni. nyt auringon viimein näyttäytyessä täälläkin päin maapalloa oon saanut paljon hyvää energiaa ja muutenkin huolehtinut viime aikoina siitä, että oikeesti ottaisin elämästä kaiken irti: parasta on satunnaiset keskittymisharjoitukset, päiväunet, musiikin huudattaminen meikatessa, oman ajan järjestäminen ja se, että uskaltaa hymyillä bussipysäkille kävellessä myös aamuina joina olisin mieluummin jäänyt nukkumaan. (:

1 kommentti: