9/13/2013

tanssitaan yhdessä auringonlaskuun

autumn6
autumn3 autumn9 autumn5 autumn7 autumn10 autumn4 autumn8joskus on tosi paha olla - ei ehkä niinä hetkinä, kun bussipysäkin takaa kurkisteleva syystuuli nipistää poskisista, mutta silloin, kun istun yksin mun sängyn päällä ja mietin kaikkea turhaa ja tyhmää ja sekalaista. sellaisia asioita, joita me kaikki mietitään. niinä hetkinä tulee semmonen inhottava, tyytymätön ja ahdistunut olo. kännykkä piippailee omiaan, musta tuntuu etten oo tarpeeksi missään läsnä ja viikonlopun suunnitelmat kasaantuu, ihan niinkun mun liian isot nilkkasukat conversejen sisällä. lopulta tajuan mennä suihkuun, laskea kaikki mun elämässä olevat kivat jutut ja palata takasin arkeen tuntien huonoa omatuntoa siitä, että olin liian kauan suihkussa.

onneks elämässä tosiaan on ihan hirveesti hyviä asioita, joista voi iloita. jos haluaa olla tosi kliseinen wannabehipster, niin voi napata pienimmän vihon, mitä talosta löytyy ja ryhtyä ihan kirjottamaan niitä kunnes kyllästyy. niin mä tein malesiassa, kun tuli yhtenä onnettomana hetkenä ikävä kotia ja kaikkea tuttua ja turvallista. nykyään kun luen sitä vihkoa, alkaa mua itkettää. ei ne kyyneleet malesiasta ehkä johdu vaan siitä, miten kaipaan sitä fiilistä, kun koko maailma ja elämä oli läsnä. miten mä saatoinkaan olla surullinen sillon? ehkä kohta mä menen taas jonnekkin etsimään itseäni ja lisää turhia hipstervihkoa. jotain juttuja osaa arvostaa aina näin jälkeenpäin.

mua väsytti viime viikonloppuna niin paljon, että oli pakko irrottautua suunnitelmista ja jäädä tänne vaarilaan köllöttämään. täällä on aina niin hyvä olla, kun voi katsoa leffoja ja miettiä elämää ja laulaa maailman parhaassa suihkussa. seuraavana iltana mulla olikin sitten energiaa tanssia vilman kanssa pitkin jätemäen hiekkateitä ja ihailla auringonlaskua, kun se kerrankin näyttäyty meille kaikissa parhaimmissa väreissään.

heinin kanssa tuli tänään juostua pitkin megazonen pimeitä käytäviä missä muuallakaan kuin koulun liikkatunnilla. oli mahtava fiilis, kun sai viimein osuttua johonkin suoraan lattian läpi ja nähdä, kuinka se ihmeissään vilkuili ympärilleen etsien syyllisiä. kolme sekuntia siinä aina ehti itsekseen naureskella, kun joku toinen ampui suoraan selkään. huomenna mulla on suuntana loviisan mökki, mutta tänään ajattelin ottaa rennosti ja katsoa jonkun mahtavan leffan mun sedän kanssa. ehkä vaarin suklaakätkössäkin ois jäljellä jotain hyvää. viettäkää kaikki muksu viikonloppu. (:

8 kommenttia:

  1. Oi onpa kivoja kuvia ! megazone oli kyllä mahtava vaikka muhun osuttiinki puolet enemmän ku ite osuin muihin :-D ja elämässä on tosiaa paljon hyviä asioita vaikka ne joskus huonoina hetkinä unohtuuki, joten hakuna matata emmyseni :-) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. whii kiitus heinuli!! :) ja voi eiii mut ens kerral sit paremmin. (; ja todellakin hakuna matata!!♥

      Poista
  2. ihanaa et joku toinenki rakastaa bastillee, oon viimeset puol vuotta popittanu sen biisei nii et huhhuh! <3 ei liittyny tähä mitenkää kyl XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ronjaa bastille on rakkaus vaik ite löysin vast vähän aikaa sitten! :---D ja ei se mitään bastille liittyy kaikkeen♥ hohoo

      Poista
  3. oi miten ihania kuvia ja vielä ihanampi teksti :)

    VastaaPoista
  4. Upeita kuvia ja olet kaunis :) Seurailen sinua blogissani, jos kiinnostaa minun blogini www.aliccimo.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos paljoon:)♥ juu kurkin sunkin blogin!

      Poista