9/03/2013

mä en oo mikään katti

olin eilen kipeenä kotona ja huomasin, että mulla on eriparisilmät. oon tainnut periä ne vaarilta. mulla on myös mummin nenä, malesianmummin hymykuoppa vasemmassa poskessa ja isin tyhmä nauru. löysin mun kaapista mintunvärisen villapaidan ja viikonlopulta purkamattomasta kangaskassista ton kukkapannan, ja istuin ja ilveilin kameran edessä varmaan viisitoista minuuttia ihan vaan siksi, että mulla oli niin tylsää.

tänä aamuna heräsin, oon yhä kipeä, mulla on yhä eriparisilmät, mummin nenä, malesianmummin hymykuoppa ja entistä tyhmempi nauru, kun äänikin lähtenyt (vaikka vielä se kuulostaa samalta kun isin). heitin mun kaftaanin päälle ja nyt istun mutrusuisena koneella ja odotan joulua. tahtoisin leikkiä, että tällä postauksella oli joku tarkotus, mut ehkä tällä ei nyt ollut. ensi kerralla sitten.

11 kommenttia:

  1. Oletpas nätti tyttö, mutta et kovin kipeältä näytä :-D

    Terkuin: www.hennanblogii.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kiitus kovasti! :) ja joo muokkasin tota valotusta sen verran, et sillä sai ihmeitä aikaan, näytän luonnossa ihan räjähtäneeltä. :---D

      Poista
  2. Oletpas suloinen kipeä pallero ♥ +uusi blogin nimi :o sopii kyllä :3
    Ps. et oo katti, oot ihka oikea tiikeri ! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos ihana heinuli♥ (luin viis kertaa et kirpeä ja ihmettelin vähän :--D) ja juu se vaihtu puolivahingos mutta ei se mitään varmaan :---) ja joo oon tiikeri todella eikun ;D leijonankesyttäjä hahahah

      Poista
  3. aivan ihana postaaaus! (as always) ♥ tui. oot niin sulonen, että kuolen ja noi kaikki sun kasvohavainnot on jotenki tosi söpöjä. mäki voisin alkaa tutkailemaan omaa naamaani.. + mäkään en oo mikään katti. vink vink.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitous vilmu♥ whihii se kannattaa, se on hauskaa!! vink vink.

      Poista
  4. Awwww! oot emmy vaan nii söpö ja ihana ja nää sun postaukset on aina tämmösiä maailman sulosimpia awwss!! <3 :)) hirvee iksu :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah tui voi ei iida sinä vain!! ♥ ikävä sinuu ):

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. haha ootpa sulonen :--) sulla on muutenki tosi jotenki kiinnostava blogi, tykkään siitä miten kirjotat! saitpa ihan uuden lukijan :-)
    käy kurkkaa munki blogi jos kiinnostaa!
    www.inhalejools.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos kovasti!! :)) sullaki tosi ihana blogi, tykkäilen kovasti ja liityin lukijaksi!♥

      Poista