7/12/2013

only hate the road when you're missing home


 vietin pari ihanaa päivää mun kamujen kanssa tampereen lähettyvillä. juteltiin, syötiin, uitiin, kuvattiin ja oli vallattoman muksua. suomi on jotenkin tosi kiva maa semmosilla hassuilla tavoilla, joita ei aina huomaa, ja jotka joskus yllättää kutittamalla jalkapohjasta tai kaatamalla sut epämääräiseen kukkapuskaan naapuripellolla.

mulla ois lähtö kahden yön päästä. ekat jännäysitkut itketty ja panikoinnit panikoitu. toiset hostit otti yhteyttä ja kaikki vaikuttaa niin ihanalta, mutta mua vaan jänskää ihan kauheesti. oon ehkä vähän tämmönen dinotapaus mut uskon et kaikki järjestyy hyvin päin.

6 kommenttia:

  1. ää ihania kuvia, etenki toi toka vauu :---) hihii pidä hauskaa siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. whiii kiitus, eve muistaakseni tokan nappas (---: pidän varmasti!! :)

      Poista
  2. voi muistutakkin vielä tosta sun matkasta! ♥ mä itken jo nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. whäää ei itkuja ne tarttuuu!!!!! :---D ♥

      Poista
  3. Hehee tulin ikävänpuuskassa stalkkailemaan sun blogia.. näää kuvat on tosi kivoja ja upeen värisiä, ja toi sun tyyli kirjottaa on nii ihanan omaperänen tulee iha mielee kaikki meijän viime vuoden äikäntunnit siellä takarivissä kapinoimassa :'-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei kiitus ihana!!♥ :----) ja tänä vuon äikäntunninkapinat uudestaan (;

      Poista