6/05/2013

vähän vaan levoton


en vaan osaa enää olla paikoillani. mulla on jo ihan vähän kuluneet converset, joilla seikkailen hyvää tahtia pitkin tätä suomenmaata. oon saanut syödä liikaa ruokaa ihanassa seurassa, tehdä tuttavuutta poliiseihin, ahmia ilmaisia lettuja ja vaihdella kuulumisia känniläisten kanssa helsingin yössä. olin varma, että mun seikkalut loppuisi lyhyeen, kun bussissa mua vastapäätä istui eräs kuvottava mies, joka silmää vinkaten ohi kuljettuaan kuiskasi omaperäiset sanat "see you honey". toisin kuitenkin kävi, ja nyt oon saanut nauttia kesähelteistä yökyläilyn, vaarilan ja rakkaiden ihmisten tapaamisen merkeissä. mua on kanssa alkanut vähän jänskää toi malesia, kun isäntäperheetkin ja lennot selvillä ja lähtöpäivä lähestyy uhkaavasti. tää maailma on niin siisti paikka, ja mulla on vielä niin paljon nähtävää, että joskus ei malttaisi olla ollenkaan paikoillaan.

2 kommenttia:

  1. Sun tekstit on aivan ihania. o: Rakastan sun tyylii.

    VastaaPoista